خدمات مجازی قابل ارائه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به کاربران دانشگاه
ارائه انواع خدمات کتابخانه مرکزی به صورت مجازی گامی دیگر برای مدیریت بحران در کتابخانه مرکزی به شمار میآید. در حالت ارائه خدمت به صورت مجازی، با حذف مراجعه حضوری، تقریبا همه انواع خدمت به مراجهکننده انجام میشود.
1-خدمات تحویل مدرک
درخواست کتاب و مقاله فارسی و انگلیسی از طریق کتابخانه مجازی دانشگاه به آدرس http://vlib.kmu.ac.ir و تکمیل فرم درخواست کتاب، درخواست مقاله (راهنمای درخواست کتاب/ مقاله)
درخواست تهیه صفحاتی از کتابهای چاپی از طریق آدرس ایمیل library@kmu.ac.ir و تلفن تماس 03431320500_ داخلی 668_ بخش امانت
2- پایاننامه
راهنمایی در مورد پایاننامه و تأیید پروپوزال از طریق centrallibrarykmu@gmail.com و تلفن تماس 03431320500_ داخلی 670_ بخش پایاننامه
3- پایگاههای اطلاعاتی
درخواست راهنمایی در ارتباط با پایگاههای اطلاعاتی و منابع آنلاین از طریق آدرس ایمیل libdelivery@kmu.ac.ir و تلفن تماس 03431320500_ داخلی 669_ بخش مشاوره اطلاعرسانی
4- کتابخانه مجازی
درخواست راهنمایی برای عضویت کتابخانه مجازی دانشگاه از طریق آدرس ایمیل vlib.kmu.ac.ir و تلفن 03431320500_ داخلی 671 و شماره مستقیم 09357621001_ بخش سایت
5- بخش علمسنجی
پاسخگویی به اعضای محترم هیأتعلمی (تکمیل اطلاعات پروفایل، سوالهای مرتبط با سامانه علمسنجی) از طریق آدرس ایمیل sci@kmu.ac.ir و تلفن تماس 03431320500_ داخلی 672_ گروه علمسنجی و پایش