گزارش عملکرد سه ماهه سوم سال 1403 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد
گزارش عملکرد سهماهه سوم سال 1403 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به شرح زیر است، جهت دریافت فایل PDF گزارش اینجا کلیک کنید.
مدیریت کتابخانه
-
پیگیری و نظارت بر انجام شلفخوانی الکترونیک کتابخانههای واحدهای تابعه دانشگاه
-
پیگیری جهت فراخوان همکاری با کتابخانه مرکزی دانشگاه جهت ارائه خدمت شیفت عصر
-
پیگیری و ساماندهی امور مربوط به کتابخانه طب ایرانی
-
پیگیری و اطلاعرسانی اولين کنفرانس مهارتهای سواد اطلاعاتی در قرن 21
-
پیگیری و برگزاری جلسات نشستهای هماندیشی رؤسای کتابخانههای واحدهای تابعه دانشگاه
-
پیگیری مصوبات جلسات نشستهای هماندیشی رؤسای کتابخانههای واحدهای تابعه دانشگاه
-
پیگیری و حضور کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد در ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید از 28 لغایت 30 مهر به منظور آشنایی دانشجویان با فعالیتهای کتابخانه مرکزی و کتابخانههای واحدهای تابعه .
-
پیگیری جذب بودجه نیمه دوم 1403 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد جهت خرید کتب لاتین مورد نیاز واحدها
-
برگزاری مراسم هفته کتاب و کتابخوانی و مراسم تقدیر از کتابداران دانشگاه، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور مشاور سرپرست دانشگاه در امور ستادی، 21 آبان ماه در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه
-
اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب به مناسبت "هفته کتاب و کتابخوانی" با هدف تکریم اعضاء، طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتابهای در دست امانت
-
همکاری با گروه کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی به منظور برگزاری وبینارهای هفته کتاب و کتابخوانی و هفته پژوهش
-
بازدید آقای دکتر سید حسن افتخار واقفی ریاست محترم دانشکده پزشکی مهندس افضلیپور به مناسبت بزرگداشت هفتهی کتاب و کتابخوانی و تقدیر از کتابداران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه
-
برنامهریزی و برگزاری 12 کارگاه آموزشی آشنایی با کتابخانه دیجیتال گیگا و خدمات کتابخانه مرکزی و کتابخانههای واحدهای تابعه دانشگاه در واحدهای تابعه دانشگاه
-
پیگیری و تهیه کتب لاتین بخش ارتوپدی بیمارستان شفا برای راهاندازی بخش فلوشیپ زانو بیمارستان شفا
-
پیگیری و تهیه کتب فارسی مورد نیاز دانشکده پرستاری و مامایی رازی کرمان
-
مدیریت، برنامهریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل فعالیتهای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه
-
نظارت بر اجرای فرآیند آموزش بهصورت حضوری و مجازی برای اعضاء هیأتعلمی، کارکنان و کاربران
-
ارتباط با کتابخانههای اقماری و دریافت مشکلات آنها و راهنمایی جهت بهبود عملکرد
-
پیگیری تفاهمنامه کتابخانه مجازی با شرکت یابش
-
مکاتبات اداری با سازمانها، مؤسسات و کتابخانهها
بخش امانت


-
اداره شیفت عصر کتابخانه
-
تهیه عکس از جلسات و بازدیدهای کتابخانه برای اخبار وبسایت کتابخانه
-
برپایی وآمادهسازی غرقه کتابخانه مرکزی برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید مهر1403
-
آموزش همکاران و دانشجویان بخش امانت
بخش خدمات فنی
منابع الکترونیک

-
سازماندهی و آمادهسازی کتاب و مقالات چاپی جهت ورود به نرمافزار کتابخانه پارسآذرخش
-
سازماندهی و آمادهسازی کتاب و مقالات الکترونیکی خریداری شده جهت ورود به نرمافزار کتابخانه مجازی
-
ورود اطلاعات کتابهای الکترونیکی گروه آموزش پزشکی به نرمافزار کتابخانه 60 عنوان
-
چک کردن روزانه درخواست کتب و مقالات رسیده از طریق ایمیل و درخواستهای موردی سایر کتابخانهها و گروههای آموزشی
-
انجام کارهای مربوط به وبینارهای برگزار شده در کتابخانه مرکزی: هماهنگی با مدرسان، تنظیم تاریخ برگزاری وبینار هماهنگی جهت اطلاعرسانی، ثبتنام و ورود اطلاعات در سامانه certificate، صدور گواهیها و....
-
انجام امور محول شده از طرف ریاست کتابخانه
-
همکاری با بخش فنی کتابخانه
-
همکاری با میز امانت کتابخانه
بخش پایاننامه


شلف خوانی کتابخانه های تابعه:
-
بازدید از کتابخانهها جهت نظارت بر روند شلفخوانی به همراه ریاست
-
آموزش حضوری مرحله دوم شلفخوانی در کتابخانههای بیمارستان باهنر، مدیریت، شفا، که مرحله اول را تمام کردهاند.
-
راهنمای تلفنی و تصویری در تمامی مراحل
-
ارسال فایل خام گزارش نهایی برای کتابخانهها از طریق ایمیل
-
جمعآوری و آمادهسازی فایلهای بارکدهای خوانده شده کتب و بارگذاری در اپلیکیشن و دریافت خروجی کسری و مفقودی برای کتابخانههای باهنر، مدیریت، دندانپزشکی، شفا
-
دریافت گزارش نهایی شلفخوانی شهید بهشتی، افضلیپور، داروسازی، باهنر، دندانپزشکی
همکاری با ریاست کتابخانه:
-
آمادهسازی و ارسال عملکرد تابستان 1403 و ارسال برای ریاست
-
بازدید حضوری از کتابخانه طب سنتی و راهاندازی سیستم جستجوی منابع و مطالعه پایاننامه
-
تنظیم لیست همکاران شرکتکننده در کلاسهای حضوری معاونت و ارسال برای ریاست
-
اسکن متفرقه مدارک و نامهها و ارسال برای ریاست
-
شرکت در جلسه هماندیشی کتابخانهها در کتابخانه پیراپزشکی
-
تنظیم برنامه شیفت میز امانت و ارسال برای ریاست
-
تهیه آمار از کتابهای برگشتی 3 ماه تابستان و ارسال برای ریاست
-
تهیه راهنمای گام به گم تمدید کتاب و ارسال برای ریاست
-
اصلاح و بازنویسی عملکرد کتابخانه طب سنتی و ارسال برای ریاست
-
تهیه گزارش از دیرکرد میز مانت کتابخانه مرکزی و کتابخانه طب ایرانی و ارسال برای ریاست
-
اصلاح و بازنگری فراخوان جهت برگشت کتب منابع طب ایرانی
-
شرکت در ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید به مدت 3 روز
-
تهیه گزارش کارکرد امانت کتابخانه مدیریت و ارسال برای ریاست
-
همکاری با ریاست جهت برگزاری مراسم روز کتابدار
-
تهیه گزارش از منابع با مالکیت مرکز مطالعات و ارسال برای ریاست
-
آموزش کارآموز کتابداری و همکاران
-
بررسی 67 نسخه پایاننامه ارسالی از مرکز تحقیقات در برنامه کتابخانه و موجودی بخش پایاننامهها
-
بررسی و طراحی سطح دسترسی مطالعه و دانلود کتابهای الکترونیک آموزش پزشکی
-
طراحی راهنمای دریافت فایل تأیید پروپوزال و ارسال برای ریاست
-
تهیه آمار از منابع و تجهیزات کتابخانهها و ارسال برای ریاست
-
همکاری با بخش حسابداری کتابخانه مرکزی بررسی فاکتورهای کتب لاتین
-
همکاری با بخش خدمات فنی کتابخانه مرکزی جهت سازماندهی و آمادهسازی منابع
-
همکاری با میز امانت کتابخانه مرکزی
بخش سایت


بهروزرسانی وبسایتها
-
ایجاد 18 وبینار در قسمت وبینارهای 1403
-
اصلاح ساعت کاری
-
ورود پرسش از کتابدار در وبسایت کتابخانه مرکزی
ارسال ایمیل یا تماس برای انجام و پیگیری کارها
-
تماس با IT معاونت تحقیقات و فناوری (3 مورد)
-
تماس با شرکت یابش (2 مورد)
گزارش عملکرد
-
تهیه گزارش عملکرد سهماهه دوم 1403
-
تجمیع، ویرایش و بارگذاری گزارش عملکرد سه ماهه دوم 1403
انجام امور محوله
-
ورود قیمت 92 مورد از انتشارات عابدینی در فایل اکسل و ارسال به ریاست
-
همکاری با میز امانت و خدمات فنی کتابخانه
-
برگزاری مراسم روز کتابدار، شرکت در جلسه سازمان مرکزی
بخش سفارشات

-
دریافت لیست خرید کتاب واحدها (5 مرکز )
-
ارسال لیست کتابهای درخواستی کتابخانهها در ایتا به ناشرین
-
تماس با ناشرین جهت خریداری کتابهای درخواستی
-
پرداخت وجه فاکتور و ارسال تصویر فیش پرداختی در ایتا برای ناشرین
-
هماهنگی و پیگیری کتابهای خریداری شده از ناشران
-
دریافت کتابها و چک کردن آنها بر اساس فاکتور و لیست درخواستی
-
تفکیک کتابها بر اساس لیست درخواستی واحدها جهت ارسال به کتابخانهها
-
تهیه در خواست خرید لیست کتابهای هر واحد جهت امضا و تحویل به واحد مربوطه
-
وارد کردن اطلاعات لیست خرید در برنامه اکسل و ورد
-
تهیه در خواست خرید و صورتجلسه جهت ارائه به بخش مالی معاونت پژوهشی
-
تهیه خلاصه سند و جمع مبالغ خریداری شده جهت تسویه حساب به بخش مالی معاونت پژوهشی
-
کپی از فاکتورها، فیش پرداختی، پانچ و ضمیمه کردن فرم درخواستهای خرید، صورتجلسه و خلاصه سند جهت تحویل به معاونت
-
جمعآوری امضاهای مربوط به سندهای خریداری شده و در نهایت تحویل به بخش مالی معاونت پژوهشی جهت بررسی
-
اعلان گزارشات مربوط به خرید واحدها به سرپرست کتابخانه
-
همکاری با بخش فنی (آمادهسازی کتابها) جهت ورود اطلاعات
-
دریافت کتابهای اهدایی و تعمیر کتابهای فرسوده
-
همکاری با بخش امانت
آمار وبینارها و کارگاههای آموزشی

