گزارش عملکرد سهماهه اول سال 1402 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد
گزارش عملکرد سهماهه اول سال 1402 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به شرح زیر است، جهت دریافت فایل PDF گزارش اینجا کلیک کنید.
مدیریت کتابخانه
-
مدیریت، برنامهریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل فعالیتهای کتابخانههای علوم پزشکی کرمان
-
پیگیری قرارداد نرمافزار کتابخانه و هماهنگی برای وصل نرمافزار در کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانههای تابعه
-
مکاتبات اداری با سازمانها، مؤسسات و کتابخانهها
-
نظارت کامل بر بخش سفارشات در تقسیم بودجه، نظارت بر خرید، پیگیری دریافت خریدها از طریق ارتباط با ناشران و پست در خرید از سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
-
بررسی و تأیید اطلاعات نرم افزار آماری فرابر
-
پیگیری انجام امور مربوط به پایش کتابخانهها و راهنمایی پرسنل
-
بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزاتی کتابخانه مرکزی و کتابخانههای تابعه و پیشنهاد آن به سرپرست کتابخانه
-
پیگیری در جمعآوری نیازهای کتابهای الکترونیکی کتابخانه مرکزی و کتابخانههای تابعه
-
پیگیری امور مربوط به تکمیل و بهروزرسانی وبسایت کتابخانههای دانشکدهها و بیمارستانها
-
بررسی و ارزشیابی برنامههای جاری و آتی پیشنهادی کتابخانه
-
بررسی و پیشبینی نیازهای کتابخانهها و پیشنهاد در تأمین بودجه سالانه و همکاری در جهت تحقق برنامهها، خرید منابع، نظارت و پیگیری بر امور مربوط به خرید کتاب، منابع و سفارشات
-
برنامهریزی و نظارت بر اجرای فرآیند آموزش بهصورت مجازی برای اعضای هیأت علمی و کارکنان
-
ارتباط با کتابخانههای اقماری و دریافت مشکلات آنها و راهنمایی جهت بهبود عملکرد
-
نظارت بر حفظ، نقل و انتقال قانونی اموال کتابخانه
-
پیگیری جذب نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه مرکزی و کتابخانه های اقماری دانشگاه
-
پیگیری جذب بودجه از خیرین و .... برای تأمین منابع علمی و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه مرکزی و کتابخانه های واحدهای اقماری دانشگاه
-
پیگیری امور مربوط به نرمافزار کتابخانه
-
تعیین شرح وظایف کارمندان و تقسیم کار
-
ارزشیابی کمی و کیفی کارکنان و کتابخانههای اقماری
بخش امانت


-
ویرایش، اصلاح و تفکیک کشور در پروفایل تمامی اعضای خارجی کتابخانه
-
تهیه لیست 200 مورد از پراستفادهترین کتابهای فارسی و لاتین اساتید ودانشجویان برای نمایشگاه کتاب تهران
بخش خدمات فنی
منابع چاپی

-
باز کردن 144 کارتن و بسته پستی کتاب مربوط به خریدهای مجازی و حضوری از سیوچهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب
-
یاداشت بارکد فاکتور 82 کارتن و بسته پستی
-
چیدن کتابهای ارسالی از نمایشگاه در قفسهها
-
چک کردن کتابها با فاکتورهای ارسالی
-
تفکیک و جداسازی کتابها برای مراکز تابعه و کتابخانه مرکزی
-
همکاری با میز امانت
منابع الکترونیک
-
پایش وبسایت سهماهه چهارم 1401 کتابخانههای بیمارستانی و دانشکدهای و بررسی فرمهای چکلیست و اسنپشات مراکز
-
تماس با همکاران بیمارستانی و دانشکدهای و پیگیری در جهت رفع نواقص و بهروزرسانی وبسایتها
-
چک مستندات مربوط به استاندارهای کتابخانههای بیمارستانی
-
همکاری با میز امانت

بخش پایاننامه

فعالیت های مربوط به سامانه فرابر:
-
جمع آوری و دریافت اطلاعات کتابخانه ها
-
بررسی و اصلاح آمار کتابخانه ها و راستی آزمایی این آمار با برنامه کتابخانه
-
ورود اطلاعات آمار در سامانه فرابر
-
اصلاح آمار در سامانه فرابر
همکاری با ریاست کتابخانه :
-
همکاری با ریاست کتابخانه جهت تکمیل و اصلاح اطلاعات در سامانه فرابر
-
همکاری جهت خرید کتب از سایت نمایشگاه کتاب
-
بررسی سامانه rpis و چگونگی بروز رسانی اطلاعات آن
-
حضور در جلسه مربوط به اعتباربخشی در معاونت تحقیقات
-
حضور در جلسه مربوط به برنامه راهبرد عملکردی کتابخانه در معاونت توسعه
-
همکاری در تهیه و تکمیل و اصلاح برنامه عملیاتی کتابخانه
-
جمع آوری و بررسی پیش فاکتورهای ناشران کتب لاتین و تکمیل گزارش اکسل درخواست خرید با اطلاعات پیش فاکتور 8 ناشر
بخش سایت و مشاوره اطلاعرسانی


بهروزرسانی وبسایتها
-
بهروزرسانی وبسایت کتابخانه مرکزی و دیجیتال برای پایش و کسب امتیاز کامل وزارتخانه
-
تکمیل تب "مدیریت بحران" مطابق چکلیست پایش وزارتخانه و اضافه کردن شماره تماسهای ضروری، منابع موجود مرتبط با مدیریت بحران شامل فایلهای طرحهای تحقیقاتی، پروپوزال، پایاننامه و مقالات مرتبط با مدیریت بحران در شش ماهه دوم 1401، اضافه کردن لینک مقالات کووید 19 از کتابخانه مجازی، تهیه لیست ایبوکهای لاتین کتابخانه مجازی و کتابهای فارسی و لاتین چاپی موجود با موضوع مدیریت بحران،
-
اصلاح اطلاعات سرپرست کتابخانه
-
بهروزرسانی محتوای آموزشی 2 وبینار 1401و 2 وبینار 1402
-
بهروزرسانی کامل وبسایت کتابخانه دیجیتال شامل اصلاح تبهای بالا، اصلاح، ویرایش و تهیه فرمت word آییننامه حقمؤلف، اصلاح پرسنل، اصلاح قسمت منابع الکترونیک به صورت کامل شامل اصلاح و یکدستی جداول در فونت و سایز و اعلام وضعیت دسترسی منابع الکترونیک
ارسال ایمیل یا تماس برای انجام و پیگیری کارها
-
ارسال ایمیل به شرکت برای اعلام حجم ایبوک سال 1401، تهیه خروجی با موضوعات فیزیک پزشکی و ارسال تفاهمنامه
-
ارسال ایمیل برای ارسال نتیجه مشابهتیابی مقالات
-
ارسال ایمیل برای ریاست شامل خروجی ثبتنامکنندگان در وبینارها برای صدور گواهی و نتایج وظایف محول شده
-
پیگیری برقراری دسترسی پایگاه آلتمتریکس از طریق تماس و پیامک
گزارش عملکرد
-
تهیه گزارش عملکرد سهماهه چهارم 1401
-
تهیه گزارش عملکرد سالیانه 1401
-
تهیه گزارش عملکرد سهماهه اول 1402سایت
-
تهیه گزارش عملکرد کتابخانه مجازی و وبسایت در سال 1401
انجام امور محوله
-
تهیه لیست ایبوکهای کتابخانه مجازی با موضوعات فیزیک پزشکی، رادیوتراپی و رادیولوژی
-
بررسی شابک و عنوان 192 ایبوک در کتابخانه مجازی و اعلام موجودی بر اساس سال برای خرید از نمایشگاه بینالمللی کتاب
-
شرکت در شیفت میز امانت طبق برنامهریزی و همکاری با این بخش
طراحی پوستر و تصویر
-
طراحی، چاپ و بارگذاری پوستر "دستورالعمل استفاده از کتابخانه در زمان پاندمی ویروس کرونا"
-
طراحی و بارگذاری پوستر آموزشی "معرفی کتابخانه مجازی دانشگاه"
-
طراحی عکس جدید برای صفحه اصلی کتابخانه مجازی و بارگذاری آن
بخش سفارشات

-
انجام امورمالی کتابخانه مرکزی و مراکز تابعه دانشگاه و تسویه حساب نهایی با امور مالی معاونت تحقیقات و فنآوری دانشگاه
-
پیگیری بودجه تخصیص داده شده جهت خرید کتاب از نمایشگاه کتاب به صورت مجازی وحضوری
-
تقسیم بودجه بین مراکز تابعه (13 مرکز) و کتابخانه مرکزی بر اساس نیاز کتابخانهها
-
واریز وجه جهت خرید از نمایشگا ه مجازی کتاب تهران
-
بررسی لیست کتابهای مورد نیاز مراجعین، گروهها و مراکز تابعه جهت خریداری از ناشران
-
خرید از سیوچهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران (مجازی و حضوری)
-
جمعآوری درخواست خرید و جنس از انبار و آمادهسازی جهت تحویل به معاونت پژوهشی
-
همکاری با میز امانت
-
تهیه گزارش آمار مربوط به خرید کتابخانه و سایر مراکز به صورت ماهانه و سالانه
آمار وبینارهای آموزشی سه ماهه اول سال 1402
